Évek óta szenvedéllyel hódolok a kertészkedésnek. Kevés a növény mára a világon, kiirtottuk az erdeinket és mindent lassan lebetonozunk és leaszfaltozunk… Legyen az a ti hobbitok is, hogy növényeket neveltek, szaporítotok!

Nálam addig-addig fokozódott ez a hobbi, hogy a saját növényeim szaporítása, új növények vásárlása és azok szaporításának folyamata során előbb utóbb túl sokan lettek, és a legtöbbjükből volt legalább fajtánként 20 cserép. Megtörtént hát, hogy megnyitottam a növénybolt kapuit.

De már az elején problémába ütköztem, hiszen nem akartam a saját otthonomat megadni a cégem székhelyéül, viszont nem volt bérelt helyiségem sem, és meg sem fordult a fejemben a költségeim magasba emelése. Viszont mindenképpen kell székhely! Ezt jó ha tudjuk.

Ekkor jött a tökéletes megoldás, mégpedig a székhelyszolgáltatás! Linkeltem is a GrossOffice nevű cég oldalát is ehhez.

A székhelyszolgáltatás lehetőséget nyújt arra, hogy vállalkozásunk hivatalos címe egy olyan helyen legyen, amely szakértő módon kezeli az adminisztratív feladatokat is. Amikor elkezdtem a saját cégem alapítását, rájöttem, hogy a székhelykezelés több, mint egyszerű cím bejegyzése.

Először is, a székhelyszolgáltató biztosította számomra azt a kényelmet, hogy nem kellett aggódnom a hatósági levelek miatt. Minden érkező postát átvettek helyettem, és azonnal értesítettek, amikor egy fontos dokumentum megérkezett. Ez különösen akkor volt hasznos, amikor külföldön voltam sokáig – így mindig időben tudtam reagálni az esetleges hatósági kérésekre.

A székhelyszolgáltatóval való együttműködés másik kivételes előnye az volt, hogy biztosította számomra a cégem professzionális külalakját és annak megtartását.

A GrossOffice nemcsak székhelyet biztosított, hanem az ügyintézéssel kapcsolatos szakértelmet is, ami megkönnyítette az életemet. Így több időt tudtam szánni arra, hogy a vállalkozásom növekedésére összpontosítsak, nem pedig a papírmunkára és adminisztratív részletekre. Olyan előnyöket kínált, mint a megbízhatóság, a költséghatékonyság és a professzionális megjelenés, ami nagymértékben hozzájárult a cégem sikeréhez.

Ezáltal folytathatom a hobbimból kialakult üzletemet, az én kis növényboltomat otthonom kényelméből, mialatt a választott szolgáltatóm teljesen megfelel a szükséges jogszabályi előírásoknak, kihelyezik a cégtáblámat, az érkezett leveleimről értesítenek, azután minden hónapban egyszer kipostázzák és még az ügyintézés is nagyon egyszerű, csupán az aláírás teljesítésekor kell ellátogatnom valamelyik irodájukba, melyből vidéken 11 található, így az ország bármelyik részéből kényelmes megoldást biztosít.

IPA mentes székhelyszolgáltatás is igénybe vehető, Újlengyelben, de emellett a szolgáltatás a fővárosban, Budapesten is könnyen lehetséges. Az iparűzési adó mentesség egy rendkívül kedvező ajánlat, már csak a cégeknek kell mérlegelni a választást.

A székhelyszolgáltatás egy könnyen igénybe vehető folyamat, egy telefonos egyeztetés után, ki kell tölteni az adatbekérőt, és a cég még ügyvédet is tud biztosítani, így ezzel sem kell töltenem az időmet. Ha mindezzel elkészültünk csupán az aláíráshoz kell ellátogatnom az irodába. Nagyon gyors, egyszerű és kényelmes folyamat.

Mindezek tetejére, amennyiben az ügyvédet is a fent említett cég segítsége által kérem fel, még a cégügyeim intézésében is tudnak segíteni. Abban az esetben, ha nincs időm megjelenni, egy meghatalmazottat is küldhetek. Az igénybe vett szolgáltatás idejének lejártakor nem kell új székhelyszerződést sem kötni, díjfizetéssel meghosszabbítható több különböző időintervallumban. Lehetőségünk van fél év, vagy akár egy év hosszabbításra is, így szolgáltatásunkat alakíthatjuk cégünk aktuális gazdasági helyzetéhez.

Minden tényezőt egyben vizsgálva ez egy nagyon előnyös opció az én növényboltom számára is. A székhelyszolgáltatás sokkal egyszerűbbé teszi a cég bejegyzésével és vezetésével kapcsolatos ügyeket. Tökéletes megoldást kínál többek között azoknak is, akik otthonuk kényelméből akarnak dolgozni, de nem szeretnék a munkát teljesen hazavinni, és a lakcímet megadni a vállalkozás székhelyéül.